Sunday 16 December 2012

Hye Alls!

Hye! Assalamualaikum.. Lama tak bertemukan? Hmm, malas je nak update pape. Tapi hari ni nak cite pasal sedih and happy siket aah nak kongsi at semua orang. First thing about happy is my relationship with Nadzmi dah 1tahun :* I'm very happy becoz banyak dugaan yang aku lalui dengan nazmi semua dapat ditewaskan. Hahaha. And after 1year annyversery kiteorang asyik gadoh je. Sangat bosan gitu asyik nak gado jekan? Tapi dalam satu hubungan seseorang mesti kena mengalah. So aku ni hormatlah hubungan ni, aku je yang akan mengalah sekarang. Tapi semua tu tak berhasih. Even aku yang mengalah, tapi keadaan tetap same selagi aku menangis. Sejak dua menjak ni dia selalu nak panas baran, nak mengentan. Benda yang dia buat tuu semua bosan k. Elak aku patah hati teros blah! Hmmm :/ Suddenly aku bukak FB dia and aku bukaklah infonya. Then terjumpa link blog dia. Bila aku bukak, aku tengok dia sweet sangat dengan aliya aina. Huh? Sape tu? Aina tu exgf naz, then aku ngok dia post at blog pasal aina tuu sweet sangat. Hmm, nak cam tu. tapi naz tuu keras kepala :'( i'm very sad went i see and read all in his blog. Rase nak nangis je and tinggalkan je naz sekarang. But i still love him very much. He is everything in mylife now! Even dia keras hati tetapi aku tetap anggap benda tuu pekara biasa :( okaylah mata wa dah pijo ni. Nak tidor lah. Bye :*

No comments:

Post a Comment