Sunday 13 May 2012

Mother's Dayy ♥

Assalamualaikumm :) Sebelom saya nak mula kann cerita saya nak say Hye to all >,< Okayy , cerita untuk 13/05/2012 bersamaan Hari Ibu . Pada 12/05/2012 , Hotel Selasa ada buad function Hari Ibu . So , ayah aku dapat lahh voucher ke sana :) Tuu hatii gembira teros pergii . Habis bosann dok uma , tuu tak saba nak ikod . Then samapai sana jee , mak aku dapat bunga , di hiburkan olehh Jalil Hamid . Bestt lahh . Tu je . Aku nak cakap at mak akuu , imah sayang mama . Mama lahh segala galanya untuk imahh . Please ma , forgive me ♥Thankss mama , jaga imah sampai besa cm nii , layan karenah imah , tunaikan permintaan imahh and apa apa lahh . Yang peting TERIMA KASIH mama♥ Imah akan dengar cakap mama , nasihat mama dan apa yang mama surohh . Insyaallah . You are Number One For me ♥ Maaf takde gambarr :D Aku nak ucapkann
Bahasa Inggeris : Happy Mother's dayy ♥ 
Bahasa Melayu : Selamat Hari Ibu ♥
Bahasa Arab : والدة سعيد عيد♥ 
Bahasa Chinese : 母亲节快乐♥

No comments:

Post a Comment